Ved produktionen af den eldrevne gran turismo på Böllinger Höfe, i nærheden af Neckarsulm, kombineres opmærksomhed omkring detaljen med præcision og kvalitet.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
I kabinen byder Audi e-tron GT quattro² på masser af anvendelighed i dagligdagen kombineret med kvalitet i særklasse.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Designet af Audi e-tron GT quattro² er det ultimative indbegreb af elektrisk mobilitet og et umiskendeligt Audi DNA.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Panoramasoltaget i sort højglans giver en helt særlig fornemmelse af plads i kabinen.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Ved produktionen af den eldrevne gran turismo på Böllinger Höfe, i nærheden af Neckarsulm, kombineres opmærksomhed omkring detaljen med præcision og kvalitet.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
I kabinen byder Audi e-tron GT quattro² på masser af anvendelighed i dagligdagen kombineret med kvalitet i særklasse.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Ydelse
kW
Acceleration (0–100 km/t)
sek.
Ladesystem
V
Panoramasoltaget byder horisonten indenfor og skaber et lyst interiør badet i lys.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Aerodynamisk optimerede former bliver til funktionelle detaljer. Fra de intelligente luftindtag på fronten til de ventilerede hjulkasser og den iøjnefaldende hækdiffusor. Afhængigt af kørselssituationen kan aerodynamikken justeres aktivt.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Matrix-LED-forlygterne (ekstraudstyr) med Audi laserlys er en fundamental del af et progressivt designsprog. Et umiskendeligt statement er den iøjnefaldende lyssignatur med det blå X-element i Audi laserlyset.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
En animeret lysstribe strækker sig i hele bagendens bredde og er i siderne indrammet af individuelle V-formede LED-segmenter i selve lygteenhederne. Denne dobbelte baklys- og blinklysfunktion er en nyhed hos Audi.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Panoramasoltaget byder horisonten indenfor og skaber et lyst interiør badet i lys.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Aerodynamisk optimerede former bliver til funktionelle detaljer. Fra de intelligente luftindtag på fronten til de ventilerede hjulkasser og den iøjnefaldende hækdiffusor. Afhængigt af kørselssituationen kan aerodynamikken justeres aktivt.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Energi til 100 km opladet på
min.
Batteri opladet fra 5% til 80% på
min.
Rækkevidde (WLTP)
km
Som ekstraudstyr fuldender aerodynamisk optimerede fælge det effektive high-performance bilkoncept.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Det er nemt at se det potentiale, der gemmer sig i Audi e-tron GT quattro², når man kigger på dens fascinerende proportioner og detaljerede aerodynamiske elementer.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Som ekstraudstyr fuldender aerodynamisk optimerede fælge det effektive high-performance bilkoncept.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
Det er nemt at se det potentiale, der gemmer sig i Audi e-tron GT quattro², når man kigger på dens fascinerende proportioner og detaljerede aerodynamiske elementer.
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
På grund af overgangen til WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure), der er en ny kontrolmetode, som fastlægger bilens forbrug, vil de modeller, der er vist i vores konfigurator kunne ændre sig i tekniske detaljer, udstyr og pris.
Det betyder, at biler der bygges i konfiguratoren kun kan matches på tekniske detaljer, udstyr og pris ved at finde en bil, der allerede er produceret. Hvis du er interesseret i at høre mere om ændringerne i forbindelse med WLTP eller hvilke modeller vi har hjemme, er du velkommen til at kontakte din nærmeste forhandler. Læs mere om WLTP på www.audi.dk/wltp