Audi e-tron GT quattro | Elbil | Sportslighed i særklasse >

CO2-emissioner ved blandet kørsel*: 0–0 g/km

Blandet kørsel*: 218,3–199,0 Wh/km

Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0

Audi e-tron GT er starten på et nyt designsprog og en nyfortolkning af Gran Turismo begrebet for Audi. Med et fuldt batteri tager den elektriske Gran Turismo dig 479 km, hvor du har mulighed for at slippe 476 elektrificerede hestekræfter løs gennem quattro firehjulstræk. Bilen har et effektivt opladningssystem og oplades 80% på blot 22,5 minutter. Så på kun 5 minutter får du 100 km rækkevidde.

Du kan nu opleve Audi e-tron GT hos din Audi forhandler. Kontakt en salgsrådgiver for at høre mere om Audi e-tron GT eller book et møde, så du har god tid til at opleve bilen.

Rendyrket køreglæde og progressiv luksus

Vis dine farver

Giv din Audi e-tron GT et personligt touch ved at vælge farve og fælge.

e-tron GT

Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) | CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0.

Eksteriør

Fælge

Kemoragrå metallak
Suzukagrå metallak
Tangorød metallak
Mythossort metallak
Daytonagrå perleeffekt
Ascariblå metallak
Florettsølv metallak
Ibishvid metallak
Tacticalgrøn metallak
Letmetalfælge, 5-eget, sort
Letmetalfælge, 5-eget aero-design, platingrå
Letmetalfælge, 5-dobbelteget offsetdesign, sorte, højglanspolerede
Letmetalfælge, 5-eget aeromodul, sorte, højglanspolerede
Letmetalfælge, 10-eget trapezmodeldesign, platingrå, diamantskåret
Letmetalfælge, 5-dobbelteget offsetdesign, platingrå
Letmetalfælge, 10-eget trapezmodeldesign, platingrå, diamantskåret
Letmetalfælge, 10-eget trapez moduldesign, titaniumgrå, diamantskåret
Letmetalfælge, 5-eget aerodesign, sort højglans

Kemoragrå metallak


e-tron GT

Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) | CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0.

Ydelse

350

kW

Acceleration (0–100 km/t)

4,1

sek.

Ladesystem

800

V

Eksteriør

Ideer sætter gang i fremtiden: Proportionerne på en gran turismo – lav og bred med en lang akselafstand – viser tydeligt, at her mødes sportslighed med anvendelighed i dagligdagen. Det skulpturelle design af karrosseriet er indbegrebet af kraft og præstationer.

Interiør

Audi e-tron GT quattro² er en moderne demonstration af fremskridt. Den udstråler sportslighed, eksklusivitet og komfort. Sportssæder plus foran med integrerede hovedstøtter har også markant udformede sidestøtter, som giver god sidestøtte ved kørsel i sving og sportslig kørsel.

En helt ny dimension af opladning

Det 800 V litium-ion-batteri integreret i bilens flade bund byder på en ekstremt høj ydelse – både når det gælder opladning og under kørslen. I kombination med rekuperationssystemet giver det en rækkevidde på op til 487 km i henhold til WLTP-målemetoden.

Energi til 100 km opladet på

ca. 5

min.

Batteri opladet fra 5% til 80% på

22,5

min.

Rækkevidde (WLTP)

487

km

En systematisk nyfortolkning af quattro

I kombination med den elektriske drivlinje sikrer det fuldt variable quattro firehjulstræk, at trækkraften fordeles intelligent til de individuelle hjul. Når der er tilstrækkeligt med vejgreb, sendes trækkraften primært til forakslen.

Passion ned i mindste detalje

Fremstilling af den elektriske Gran Turismo sker i Böllinger Höfe, tæt på Neckarsulm, hvor opmærksomhed til detaljer møder præcision og kvalitet.

FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvad er ladetiden og ladeeffekten for Audi e-tron GT?
Ladeeffekten på en Audi e-tron GT er op til 270 kW DC og du kan lade op til 80% på 22,5 minutter. Vælger du at lade hjemme med 11 kW AC, kan du forvente en ladetid på 9,5 timer.
Hvor meget bagagerumsplads er der i Audi e-tron GT?
Der er plads til 405 l.
Audi RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT

Mere information

1
De angivne brændstofforbrugs- og emissionsværdier er udregnet efter de foreskrevne målemetoder. Siden den 1. september 2017 er visse nye biler blevet typegodkendt i henhold til den globalt harmoniserede testmetode for personbiler og lette varebiler (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), som er en mere realistisk testmetode til måling af brændstofforbruget og CO₂-emissionerne. Fra den 1. september 2018 kommer WLTP gradvist til at afløse den nye europæiske kørecyklus (NEDC). På grund af de mere realistiske testbetingelser er de i henhold til WLTP målte brændstofforbrugs- og CO2-emissionstal i mange tilfælde højere end de tal, der blev målt i henhold til NEDC. Fra og med den 1. september 2018 kan dette medføre tilsvarende ændringer i forbindelse med bilbeskatningen. Du kan få yderligere informationer om det officielle brændstofforbrug og de officielle, specifikke CO2-emissioner hos din Audi partner.
2
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0
3
Batteriets ladetid kan variere afhængigt af en række faktorer, herunder udetemperaturen, anvendelsen af andre landespecifikke stik og anvendelsen af forklimatiseringen (fx fjernbetjent klimatisering af bilen). Hvis man anvender husholdningsstikdåser, begrænser e-tron-opladningssystemet opladningskapaciteten.
4
Ved AC-opladning anbefaler Audi, at man oplader højvoltsbatteriet ved industristikdåser, ved ladestationer eller via en wallbox. Det er mere effektivt og markant hurtigere end opladning via en husholdningsstikdåse. Du bør ikke oplade din bil regelmæssigt via husholdningsstikdåser ved hjælp af det mobile e-tron-opladningssystem (compact og connect), hvis du har adgang til en industristikdåse med vekselstrøm (AC) eller en offentlig AC- eller DC-ladestation. Ladekapaciteten afhænger af det anvendte strømstik, landets strømstyrke og antallet af tilgængelige faser i strømnetværket såvel som kundens egen installation på bopælen. Den kan derfor være lavere i nogle tilfælde.
5
The e-tron Charging Service kan kun anvendes til elektrificerede modeller fra Audi (kræver et gyldigt stelnummer). Adgang over hele Europa: e-tron Charging Service er tilgængelig i 26 europæiske lande. Udbredelse til flere lande er i planlægningsfasen. Antallet af tilgængelige ladepunkter vokser hele tiden, men varierer fra land til land og afhænger af, i hvor høj grad den eksisterende infrastruktur udvides. Der er ingen berettigelse til adgang til alle ladepunkter i et givent land. AUDI AG kan ikke garantere for funktionen, tilgængeligheden, opladningskapaciteten og andre egenskaber ved opladningsinfrastrukturen. Information om placeringen af de tilgængelige ladepunkter opdateres jævnligt, men man kan ikke gøre krav på fuldstændighed. Kundekortet til e-tron Charging Service kan først anvendes i netværket 24 timer efter aktivering af kortet. Hvor det er relevant, kan kortet anvendes med lokale begrænsninger inden for de første 24 timer. Autentificering via myAudi-appen (QR-kode på ladestationen) kræver en aktiv radio- og internetforbindelse. Autentificeringsmetoden er ikke tilgængelig ved alle ladestationer. Priserne harmoniseres inden for de enkelte europæiske lande, men kan afvige fra priserne i Tyskland. De nyeste informationer om priser og abonnementer gældende for Danmark kan ses på www.e-tron.charging-service.audi. Efter tegning af dit e-tron Charging Service-abonnement skal du kun betale udgifter til strømmen – Audi dækker udgifterne til det månedlige gebyr for transit-taksten i det første år. Efter det første år forlænges abonnementet automatisk i yderligere 12 måneder (uden varsel), og det månedlige gebyr skal betales. Informationer om priser og betingelser er tilgængelige på www.e-tron.charging-service.audi.