Audi RS e-tron GT | Elbil | Se priser og modeller her >

CO2-emissioner ved blandet kørsel*: 0–0 g/km

Blandet kørsel*: 217,1–206,2 Wh/km

Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0

Rendyrket energi og progressive præstationer

Vis dine farver

Giv din Audi RS e-tron GT et personligt touch ved at vælge farve og fælge.

RS e-tron GT

Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP) | CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0.

Eksteriør

Fælge

Kemoragrå metallak
Suzukagrå metallak
Tangorød metallak
Mythossort metallak
Daytonagrå perleeffekt
Ascariblå metallak
Florettsølv metallak
Ibishvid metallak
Tacticalgrøn metallak
Letmetalfælge, 5-eget, sort
Letmetalfælge, 5-dobbelteget offsetdesign, sorte, højglanspolerede
Letmetalfælge, 5-eget aeromodul, sorte, højglanspolerede
Letmetalfælge, 10-eget trapezmodeldesign, platingrå, diamantskåret
Letmetalfælge, 5-dobbelteget offsetdesign, platingrå
Letmetalfælge, 10-eget trapezmodeldesign, platingrå, diamantskåret
Letmetalfælge, 10-eget trapez moduldesign, titaniumgrå, diamantskåret

Daytonagrå perleeffekt


RS e-tron GT

Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP) | CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0.

Ydelse

440

kW

Acceleration (0-100 km/t)

3,3

sek.

Ladesystem

800

V

Eksteriørdesign

Ambitionen om at genfortolke en bil afspejles også i det puristiske design, som er inspireret af aerodynamiske præstationer. Progressiv luksus giver momentum til en endnu mere intens køreoplevelse spækket med emotion. Karakteristisk: RS-logoer med den røde firkant.

Audi RS e-tron GT designpakke

Interiørdesign

RS-designpakken rød tilfører markante detaljer til bilens interiør med kontrastsyninger i expressrød.

RS-designpakken grå understreger designet af bilens interiør med en kombination af førsteklasses interiørmaterialer og diskrete kontrastsyninger i stålgrå.

Energi til 100 km opladet på

ca. 5

min.

Batteri ladet fra 5% til 80% på

22,5

min.

Rækkevidde (WLTP)

472

km

Opskriften på fremskridt

Det 800 V litium-ion-batteri integreret i bilens flade bund byder på en ekstremt høj ydelse – både når det gælder opladning og under kørslen. I kombination med rekuperationssystemet giver det en rækkevidde på op til 472 km i henhold til WLTP-målemetoden.

Mere RS bliver det ikke

Den kraftudfoldelse, som Audi RS e-tron GT² leverer med sit fuldt elektriske quattro-firehjulstræk, er imponerende. Med en elmotor på både for- og bagakslen kan den levere en ydelse på op til 440 kW.

Smart factory og præcist håndværk

Fremstilling af den elektriske Gran Turismo sker i Böllinger Höfe, tæt på Neckarsulm, hvor opmærksomhed til detaljer møder præcision og kvalitet.

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

Mere information

1
De angivne brændstofforbrugs- og emissionsværdier er udregnet efter de foreskrevne målemetoder. Siden den 1. september 2017 er visse nye biler blevet typegodkendt i henhold til den globalt harmoniserede testmetode for personbiler og lette varebiler (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), som er en mere realistisk testmetode til måling af brændstofforbruget og CO₂-emissionerne. Fra den 1. september 2018 kommer WLTP gradvist til at afløse den nye europæiske kørecyklus (NEDC). På grund af de mere realistiske testbetingelser er de i henhold til WLTP målte brændstofforbrugs- og CO2-emissionstal i mange tilfælde højere end de tal, der blev målt i henhold til NEDC. Fra og med den 1. september 2018 kan dette medføre tilsvarende ændringer i forbindelse med bilbeskatningen. Du kan få yderligere informationer om det officielle brændstofforbrug og de officielle, specifikke CO2-emissioner hos din Audi partner.
2
Strømforbrug ved blandet kørsel i kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP) CO₂-emissioner ved blandet kørsel i g/km¹: 0.
3
Batteriets ladetid kan variere afhængigt af en række faktorer, herunder udetemperaturen, anvendelsen af andre landespecifikke stik og anvendelsen af forklimatiseringen (fx fjernbetjent klimatisering af bilen). Hvis man anvender husholdningsstikdåser, begrænser e-tron-opladningssystemet opladningskapaciteten.
4
Ved AC-opladning anbefaler Audi, at man oplader højvoltsbatteriet ved industristikdåser, ved ladestationer eller via en wallbox. Det er mere effektivt og markant hurtigere end opladning via en husholdningsstikdåse. Du bør ikke oplade din bil regelmæssigt via husholdningsstikdåser ved hjælp af det mobile e-tron-opladningssystem (compact og connect), hvis du har adgang til en industristikdåse med vekselstrøm (AC) eller en offentlig AC- eller DC-ladestation. Ladekapaciteten afhænger af det anvendte strømstik, landets strømstyrke og antallet af tilgængelige faser i strømnetværket såvel som kundens egen installation på bopælen. Den kan derfor være lavere i nogle tilfælde.