Ved produktionen af den eldrevne gran turismo på Böllinger Höfe, i nærheden af Neckarsulm, kombineres opmærksomhed omkring detaljen med præcision og kvalitet.
I Audi RS e-tron GT² er alt fokuseret på funktionscentret i kabinen – førerens position.
Det skulpturelle design forener de dynamiske proportioner på en gran turismo med de umiskendelige karakteristika på en Audi RS-model.
Kulfibertaget (ekstraudstyr) er fremstillet af kulfiberforstærket polymer. Dette hightechmateriale er meget stærkt og har samtidig en ekstremt lav vægt.
En bil med potentiale til at fascinere er udstyrsvarianten edition one, der fås i begrænset antal til de første købere af Audi RS e-tron GT².
Ved produktionen af den eldrevne gran turismo på Böllinger Höfe, i nærheden af Neckarsulm, kombineres opmærksomhed omkring detaljen med præcision og kvalitet.
I Audi RS e-tron GT² er alt fokuseret på funktionscentret i kabinen – førerens position.
Ydelse
kW
Acceleration (0-100 km/t)
sek.
Ladesystem
V
Den dristigt udformede skulderlinje og den markante hækdiffusor giver et indtryk af imponerende styrke. Den svagt hældende taglinje, som forlænges ned i bagenden på Audi RS e-tron GT² på flotteste vis, udtrykker bilens trang til at komme fremad, selv når den holder stille.
Markante detaljer fremhæver dens vigtigste features. Eksempelvis er bilens lave tyngdepunkt synligt takket være de fremhævede paneler og den lange akselafstand.
En animeret lysstribe strækker sig i hele bagendens bredde og er i siderne indrammet af individuelle V-formede LED-segmenter i selve lygteenhederne. Denne dobbelte baklys- og blinklysfunktion er en nyhed hos Audi.
Matrix-LED-forlygterne (ekstraudstyr) med Audi laserlys er en fundamental del af et progressivt designsprog. Et umiskendeligt statement udgøres af lyssignaturen med det blå X-element fra Audi laserlyset, hvorfra de dynamiske lyssekvenser udspringer som en bølge af lys, der udvides horisontalt.
Den dristigt udformede skulderlinje og den markante hækdiffusor giver et indtryk af imponerende styrke. Den svagt hældende taglinje, som forlænges ned i bagenden på Audi RS e-tron GT² på flotteste vis, udtrykker bilens trang til at komme fremad, selv når den holder stille.
Markante detaljer fremhæver dens vigtigste features. Eksempelvis er bilens lave tyngdepunkt synligt takket være de fremhævede paneler og den lange akselafstand.
Energi til 100 km opladet på
min.
Batteri ladet fra 5% til 80% på
min.
Rækkevidde (WLTP)
km
Et high performance-bremsesystem med enten tungsten-karbid-coatede eller kulfiberforstærkede keramiske bremseskiver giver forrygende bremseegenskaber.
Aerodynamisk optimerede former bliver til funktionelle detaljer. Fra de intelligente luftindtag på fronten til den iøjnefaldende hækdiffusor.
Som ekstraudstyr fuldender aerodynamisk optimerede fælge det effektive high-performance bilkoncept.
Et high performance-bremsesystem med enten tungsten-karbid-coatede eller kulfiberforstærkede keramiske bremseskiver giver forrygende bremseegenskaber.
Aerodynamisk optimerede former bliver til funktionelle detaljer. Fra de intelligente luftindtag på fronten til den iøjnefaldende hækdiffusor.
På grund af overgangen til WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure), der er en ny kontrolmetode, som fastlægger bilens forbrug, vil de modeller, der er vist i vores konfigurator kunne ændre sig i tekniske detaljer, udstyr og pris.
Det betyder, at biler der bygges i konfiguratoren kun kan matches på tekniske detaljer, udstyr og pris ved at finde en bil, der allerede er produceret. Hvis du er interesseret i at høre mere om ændringerne i forbindelse med WLTP eller hvilke modeller vi har hjemme, er du velkommen til at kontakte din nærmeste forhandler. Læs mere om WLTP på www.audi.dk/wltp