Audi har været mobilitetspartner for jung siden starten af 2020 og bl.a. brugt numrene "Hvad Skal Jeg Tro På" og "Blitz, Baby" i TV- og radioreklamer.
I forbindelse med udgivelsen af "Forfra Forbundet" har vi sammen med jung sat os for at finde ud af, om musik virkelig kan forbinde folk. Se resultatet af undersøgelsen i videoen herunder på siden eller via linket nedenfor.
Kan musik forbinde mennesker?
Det spørgsmål har vi sammen med jung forsøgt at svare på med et eksperiment i Royal Arena. Se videoen herover eller via linket herunder.
Bliv klogere på jung
Med flere hits på de danske radiostationer, har de tre unge fyre, Jonas, Sigurd og Michael, bag bandet jung, indtaget den danske musikscene med deres 80'er inspirerede synth-pop. De tre unge mænd startede med at spille musik sammen i 2017, og de blev hurtigt enige om, at de skulle danne et band sammen. Resultatet blev jung.
Succesen startede med nummeret "Jeg Skal Nok Vente" og den succes blev fulgt til dørs af numre som "Hun Kommer Tilbage" og ”Blitz, Baby”. I skrivende stund er bandet aktuel med albummet "Forfra Forbundet", som blev frigivet den 13. oktober 2021.
Ud i kørebanen - en Audi-podcast om jung
Kom med bag scenen på jungs Blitz Tour 2020 med podcasten "Ud i kørebanen". Esben Bjerre Hansen følger bandet rundt i landet, og du får en unik mulighed for at komme helt tæt på de tre unge fyre og deres forberedelser til bandets første Danmarksturné.
Find afsnittene herunder eller på Spotify og Apple Podcasts.
Læs også interviewet med bandet i Audi Magazine 2020 anden udgave.
Læs mere om partnerskabet
Audi har været mobilitetspartner for jung siden starten af 2020 og brugt udvalgte jung-numre i deres reklamer. Nummeret "Blitz, Baby" har været titelsang til Audis TV-reklame på Audi Q2 og nummeret "Hvad Skal Jeg Tro På" har kørt i baggrunden til en TV-reklame på Audi Q3.
Fem hurtige om jung