Audi Service | Sådan forholder vi os til Coronavirus
COVID-19

COVID-19

Sådan forholder vi os til Coronavirus

Vi holder åbent med respekt for sundhedsmyndighedernes anvisninger omkring Coronavirus, og vi er fortsat klar til at hjælpe kunder i salgslokalet og på værkstedet – ligesom vi er klar ved telefon, mail og chat.

Vi tilbyder derudover personlig videopræsentation af de biler vi har stående i vores showrooms - nye som brugte. Kontakt din lokale Audi forhandler for mere information.

Vores showrooms og værksteder har fortsat åbent. Alle services og ydelser fortsætter som vanligt, men vi efterlever selvfølgelig Sundhedsstyrelsens anbefalinger ifht. COVID-19 og udviser ekstra opmærksomhed.

Du kan fortsat få foretaget arbejde på værkstedet. For alles skyld tager vi følgende forholdsregler.:

• Du kan aflevere bilnøgle i en nøgleboks eller nøgleindkast i stedet for at møde op ved indskrivningen.
• Medarbejdere, der servicerer din bil, bærer handsker.
• Bilnøgler renses efter endt brug.
• Afhentning og levering af bil på hjemmeadresse tilbydes så vidt, det er muligt.

Har du spørgsmål eller ønsker til ovenstående, er du velkommen til at tage kontakt til dine lokale Audi partner.

Skal du hente din nye bil, kan du fortsat gøre det som planlagt. Der vil dog være en forkortet gennemgang af bilen. I tillæg tilbyder vi dig, at en sælger via video på mobilen gennemgår bilen lidt dybere. Når den nuværende Coronavirus-situation er overstået, vil vi gerne tilbyde en dybere gennemgang af bilen.
Levering af bil på hjemmeadresse tilbydes så vidt, det er muligt. Kontakt din lokale Audi Partner for mere information.

Du kan fortsat opleve og prøve biler hos os. Vi afspritter og rengør alle biler før prøveture.
Alternativt tilbyder vi at tage et videomøde over telefonen. Kontakt din lokale Audi Partner for mere information.

Vi er selvfølgelig kede af, at vi ikke kan give vores kunder helt den samme oplevelse som normalt, men vi håber både på forståelse og god modtagelse af disse alternativer.

For at sikre at vi hele tiden er i drift og kan servicere privatkunder og erhvervskunder, har vi opdelt medarbejdere på værkstedet i to hold, der skiftes til at hhv. være på arbejde og holde fri. På denne måde sikrer vi højt niveau af service og tilgængelighed. Det er godt for kunderne og for vores medarbejdere.

Myndighedernes anbefalinger til ekstra hygiejne, kantinedrift, løbende check af evt. sygdomssymptomer med videre efterfølger vi, ligesom at vi løbende holder os opdateret på de nyeste retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.